Nyår snart <3

Snart nytt år! Och idag så vaknade jag sent typ halv tolv för jag var uppe sent igår och kollade på en film tills klockan var tre. Sen gick jag upp. åt och sedan skulle jag, William o Filippa spela monopol :) Det var ett nytt monopol city som vi fick i julklapp <3

Det tog ganska lång tid att bara läsa hur man gjorde och så skulle vi spela också. William slutade spela efter halva spelet och till slut orkade inte Filippa heller så hon stressade lagom mycket :o :P Så det blev bara en timmas spel, och vi kom inte ens halvvägs! xP

Nu har jag kollar på fb lite.. och ska ladda upp lite bilder till er :) Från vecka som gått, eller iaf lite från pappa som jag ine visat och några foton här ifrån.

BYE :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback