Spela kort :D

Igår bloggade jag inte mer efter att jag varit ute och kört fyrhjuling men iaf.. Det var jättekul och jag o Sam lekte lite i snön och tog massa kort <3 Som ni får se på söndag!

Sedan efter att vi vart ute och var som istappar gick vi in.
Hände väl inte så mycket.

Senare på dagen kom Camilla hem och vi åt makaroner och köttbullar igen <3.
Sen var jag med Sam ett tag tills Martina och Sanja kom. Vi pratade lite och så.. Sedan så hade vi inget att göra så vi spelade ordfejden :), Där vann JAG ;)..

Sen gick de hem vid 6 ungefär och skulle äta.
De kom tillbaka vid 7-8 tiden. Vi spelade då yatzy. Då vann pappa :P.. Sen iaf så skulle vi lära oss ett nyss kortspel som Pappa och Camilla kunde. Så då tog det ungefär en timme att lära sig och tills att vi böjade spela på riktigt.. :P

Spelet hette typ "jag vet inte :P, men det var som att spela dam på datorn" = svårt!
Men jag lärade mig snabbt och jag spelade först med Sanja i laget :)
Och vi vann då (y) Det tar ju ett tag att spela.. Inte bara 10min.. eller något.

Sedan spelade jag iaf med Martina i laget och vi vann (y) . Och sedan spelade jag med Pappa i laget och vi vann :D Jag vann alla gånger!! Det tog ungefär 6 timmar att spela alltihop. Vi blev klara vid 02.00 :O
Tiden gick asfort! Trodde att den var typ 11 när vi spelat klart xP.

Sen somnade jag ganska fort och vaknade idag när pappa skulle iväg till affären. Men jag valde att vara hemma för de skulle vara där ganska länge. Sen satte jag mig här för att överföra några foton från kameran.
Nu ska jag stänga av och äta frukost :).

BYE! :D

Kort från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback