Äntligen klar!

ja, nu är jag äntligen klar med hälften av engelskan!! jag började när jag skrev sist och klar nu lixom.. LÄNGE!! jag har gjort klart övningen som jag ska göra så nu fattas det bara att öva, öva, ÖVA! och det gör jag imorgon.. har ingen ork idag o andra sidan får man väldigt ont i ryggen när man sitter böjd hela tiden :P

jaja, skriv någon kommentar eller kanske lycka till? ska ha prov i engelska på fredag för er som inte visste :) åå nej! nu kom jag på att jag har redovisning imorgon i idrott ;P hoppas jag inte gör bort mig, haha xD ovanligt lixom? ´haha <3

jaja, nu ska jag äta kyckling å ris (glömde äta mat förut!), kolla på tv och sedan LÄSA :)) sen blir det sova! börjar ju 08:05 imorgon med hemkunskap :) <33 Bye!

Bjuder på en bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback