Biblioteket idag! 16/11

Japp, idag hade vi först skridskor och då missade vi vår sovmorgon också!! och började kvart i nio! Men vi var där i 1,5 timmar och åkte o fikade o så :) sedan åkte vi buss hem! och en i min klass (pontus!!) trycker på stop-knappen hela tiden, varje gång så stannar bussen! -.-' så det tog extra tid. + att ingen skulle av de gångerna heller. Iaf sedan gick jag o leila hem och lämnade våra saker, alltså skridskorna osv. för sen skulle vi tillbaka till skolan, fattar ej varför? 

Jaja.. jag o leila gick hem till mig då för vi hade lunch-rast! så  vi åt, eller jag åt en muffins och ett glas mjölk ;P o leila åt makaroner (o ketchup , BLÄÄ!) och en macka. Vi började 12.00 med engelska sedan så vi hann inte vara hemma länge, utan vi gick ca en kvart efterråt .. hemåt! När engelskan var klar (jag övade till provet på fredag!) Så hade vi NO men alla hade redan gått när jag kom tillbaka (har inte samma engelska!) :(

så fick gå själv o så hade de gått in också ;( men aa jag hittade tillslut vart de va :P haha! På No:n så jobbar vi med kroppen och skulle göra en planering för något med puls.. bala bla.. o när det tråkiga var klart! så skulle vi ha EV alltså studieverkstad o jag och leila skulle jobba ihop :) vi gjorde blandat, lite engelska o lite idrott :))

Haha! vi kom på ett jätteroligt spratt för våran vikarie.. vi hade det på EV:n! Han ville låna en datamus av mig, hahaha först sa jag nej! men detta kom vi på efter så då var vi tvugna. för jag hade en som funkade och en som inte funka ;P så jag gav den som inte funkade till honom sedan sprang jag typ till leila som satt i ett annat klassrum, haha! där fick han! men sedan var ja ju tvungen att lämna nyckeln också.. som jag öppnade klassrummet med! Pinnigt! ;S Så jag sprang dit fort lämnade o sprang iväg! :o då skrek han "den funkar inte, HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?" :S scary!! haha.. jag sket i den lixom... hahahah!

men iaf vi slutade sedan. halv fyra!! vi kom hem ca fyra! och jag o leila bestämde oss för att gå till biblioteket! det gjorde vi och jag lånade fyra böcker och hon tre, jag lånade "vad är det för fel på dig?" av Alicia Thompson, "Nu eller aldrig" av vet ej.., "Lite som jag" av Pia Juul och "Mellan dig och mig" av Julia Clarke" Alla verkar bra! Sedan fikade vi jag tog en fralla, kokosboll och en smakis.. leila tog oboy, muffins och en baugette :) <33 Efter det så gick vi hemåt och leila hämtade sina saker hemma hos mig. Så satte jag mig här för nu måste jag verkligen träna engelska! (och det gör jag på datorn, ja!) :)) Sedan kanske jag ska läsa lite.. :D Senare ikväll blir det TV :) och provet på fredag kommer gå bra känner jag! hoppa på det iaf <3 Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback