Helgen :)

Japp, helgen har vart jättebra <3

FREDAG:
jag var i skolan fick reda på mitt resultat i engelska-provet o det var 46½ av 62! är ganska nöjd :) Och hon sa också att jag kmr få minst G i engslak :D :D :D asglad över det lixom! hehe!

Sedan efter skolan så var jag med leila och vi skulle lämna hennes salami o det var askallt o mörkt! så jag frös typ ihjäl mina fingrar :S det blev alldeles blåa o lila :(...
Sedan var det inget mer utan vi gick hem o typ datorade ;P

LÖRDAG:
Bästa dagen med Leila! Vi var på ULLARED !! yesyes, vi åkte tåg o buss dit :D det var NICE! När vi skulle ta sista bussen dit så fanns det typ inga platser så vi tog bara några bredvid någon annan :/ och jag valde fel :( hehe!

jag satt bredvid en fullis så jag typ flög upp när han höll på o ta på mig :s Usch! lixom ;P så vi fick stå hela vägen dit. det var en halvtimme!

Vi skydade oss in o började shoppa :) det var asmkt folk, haha! alla blev typ sura på oss för vi krockade med alla :/ hahahaah! rätt åt de! :D Jag handlade mest godis och ett linne ;) fanns typ inga klädetr som va fina :/ Jag handlade då för 336kr.. o Leila 900 något.. men jag köpte inga julklappar som hon gjorde <3

Vägen tillbaka gick bra. När jag kom hem ordnade jag allt och sedan så somnade jag fort vid tio <3 men jag glömde mina bästa vantar på bussen :( <3 Miss you vantar <33

SÖNDAG:
Skulle egentligen sälja GT men orka när det är asmkt snö och lixom bära de? man kan lixom inte cykla nu? haha :D så jag sålde inte utan aa hämtade de bara :P sedan så lämnade jag mina salami idag! men vissa var inte hemma så ska göra imon också ;P

Har inte gjort mkt idag.. eller jo jag var på Malinn's uppvisning idag :) Hon var asbra! hehe, dera tema var Polkagris <3 Du var jättesöt MALINN :D <33 Den var i typ 1,5 timmar.
Sedan hände inget mer.. O nu äter jag godis <33 :D hahahah!


BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback