Lyssnar på en grym låt!!

Just nu sitter jag och lyssnar på en grym låt!! nämligen ullared's-låten :D Den äger fett!! ;) "här är den"

Iaf när jag komit hem från skolan idag så spelade jag lite dator ;P sedan så stickade jag på min mössa :) Det ska vara en lång mössa så jag ska göra den typ 50cm.. har gjort 27 typ..

Men aa jag stickade lite sedan så åt jag samma som i skolan :P makaroner med köttfärsås! fast i skolan var det spagetti och såsen smaken tomat!! BLÄÄÄ!! :C Det var iaf gott här hemma :D <33 GOOD!

sen så satte jag mig här igen och nu ska jag snart se på TV (klockan åtta) sen blir det hollywood-fruarna ikväll :D älskar maria! <3

william är här också för de andra är någon stans ;P .. Just det! Vi ska inte åka till Egypten i januari längre :(( för john har utbildning nu så de kan inte avbryta den ;( men bajj asså!! Nu får vi vara hemma ändå! Trött på det! ;O men jaja, skit it! Nu ska jag sticka lite innan Tv! Bye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback