Redovisningen :/

ja, dagen började med hemkunsskap då vi gjorde smoothie's :D det är asgott!! jag jobbar med ellen o vi fick göra hallon/blåbärs-smooothie <33 den blev asgod och desutom fick vi två glas var :)) sedan skulle vi också svara på några frågor :P de var tråk!

Sedan var det matte och då gjorde jag o leila skatjakt eller va det var , haha! men skattens länk funkade inte :( så vi vann ändå inget xD

Jaja, sedan hade vi då lunch och idag blev det någon äckligt röra med makaroner, fyy!! aldrig att jag äter det lixom.

Sedan språk o då övade jag på engelska.


Sedan idrott! och vi hade redovisning, den var konstig så jag o leila typ dog av skratt.. den var knasig XD haha! alltså den blev askonstig så vi typ läste fel o allt O.o men DAHH! ingen fattade någoting! men ändå lixom? bryr mig. haha <3 :)

Efter det slutade vi o leila skulle till tandläkaren så jag tvinga henne att jag följde med typ, haha :D det tog 10 sek. sen var allt klart! Vi gick till skopunkten o kolla på skor.. hittade inget ;P sedan ick vi till djuraffären o skulle kolla på julklapp typ till några fåglar! och näst sist willys där jag köpte en krämbulle <33 och efterråt var det kulturskolan där nleila köpte en baugette.

Sedan gick vi hem o jag satte mig här, för jag måste verkligen öva nu.. på engelska!

Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback