Svar på kommentar!

Pia -Smilinggirls! om Måste HA!:
sv: Jaha, vad lustigt! Vi använder Spotlight, tror jag? För 8:or. Vad har du för bok? :)
IP: 77.218.176.91

Svar: Min bok heter "Good stuff" och jag har också för åttor men jag går i "special-engelskan" ;) För jag är inte så himla bra på det.. :P



VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg om Måste HA!:
sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D
IP: 83.227.10.193

Svar: Finns inget bättre ! ;)



MODEMARTIN om Måste HA!:
Hittar du på något kul i veckan? :)
IP: 85.224.213.145

Svar: Inget speciellt, hehe :P



mallan om Måste HA!:
fin blogg, vad gör du?
IP: 90.230.76.183

Svar: Just nu ser jag på tv, inget speciellt på. Ska snart plugga och vi får se vad som händer sedan :)



carina om Måste HA!:
Jag har en tävling på min blogg där man bla kan vinna smink och en locktång!

Kram
IP: 83.251.226.113

Svar: Nu är jag med och tävlar! :D Man kan ju alltid hoppas på vinst :D



Ann om Måste HA!:
Pengar och sol hade inte suttit fel :D
IP: 81.229.82.25

Svar: Verkligen inte! Speciellt inte nu när vi haft snö i flera månader. Längtar till SOL! :D



Alexandra - Uppsalas största blogg om tv dags <3:
sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D
IP: 83.227.10.193

Svar: :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback