Jag vill fånga er!

Det här är min blogg, av mig.

Jag vill få mer läsare, riktiga läsare, inte några randoms som kopierar sina kommentarer och skickar iväg till alla bloggar hit och dit om olika tävlingar och sånt, nej usch o fy! Jag vill ha såna läsare som stannar kvar och verkligen vill läsa min blogg. Och hur får man det?? Jo, man skriver om vad som händer i ens liv, blandar in lite om allt möjligt.. Fritid, kärlek, kompisar och allt sånt. Det är jag verkligen inte bra på, alltså jag gör typ samma saker varje dag 365 dagar om året, 70% av alla gånger talar jag om skolan.. Är det något spännande att läsa?? Om vad jag gjort i skolan,, njaa ingen höjdare va? 

Så vad ska jag skriva om? Skolan tar mycket av min tid nu.. Jag lägger ungefär 45% på skolan, 45% på familj och syskon, resten alltså 10% lägger jag ungefär på gymnastik, innebandy och bloggen, ikke good xd 

Nää, men vad vill ni läsa om? Om ni får bestämma helt fritt, vad som helst. Det förslaget som flest skriver. Skriver jag om. Börja nu! Skriv ner vad ni vill att jag ska göra ett stort inlägg om, vad som helst..
bara massa babbel i detta inlägg,, men shit the same xd


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
/Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback