Dag 3

Idag ställde jag klockan på 7 eller igår då men, men ;)
Jag gick upp. Gjorde mig iordning och allt. Så ringer Leila och säger att vi börjar halv tio :O Jag bara just det! Och då vaknade jag en och en halvtimme för tidigt!!! :( x)

Jag sätter på tvn och kollar en stund och sen kommer leila.. Vi går till skolan som vanligt. Och går till No:n.. Och när vi sitter där själva eller aa, vi och 3 till. Så kmr alla: Vart var ni? Skolkare!! o allt.. (???) Men det visade sig att hon hade sagt fel!! Så vi missade hela slöjden. På grund av henne!! :O :( Så typiskt lärare! >:-(

Sen när vi haft No så går vi till bamba.. Det blir köttbullar och spagetti.. Och efter det var det idrott :) Det var kul!.. Och efter det så var det svenska.. Det gick bra. Bara en tråkigt lektion!! :P Och efter det så slutade vi (y) :D

Jag gick hem... Och jag stör mig då på vissa personer som ska ta kort, filma eller hålla på hela tiden.. När man inet vill det lixom ;) Så jag ber DIG att inte göra det!!!

När jag kom hem iaf.. Så åt jag fiskpinnar och potatismos :D :love: :love: :love:!!! Älskar det!! ;)
Just nu: Ser på tv, äter twix och kollar fb :P
BYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback