Tänkte skriva om något speciellt varje dag...

Japp, jag tänkte skriva om något speciellt, för varje dag :) Tog den här från Lisens och Almas blogg --> HÄR!
Om ni inte tycker om det så säg till ;) (Och då menar jag såklart Lisen och Alma, haha :P)

Dag 1 – En bild på mig + lite fakta om mig.
Dag 2 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 3 - Min dag i detalj.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Typ av killar jag faller för.
Dag 6 - Vem jag helst skulle vilja byta utséende med.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.
Dag 8 – Min barndom – och vad jag tycker om den.
Dag 9 - Något jag saknar.
Dag 10 - Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 11 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 12 – Min familj.
Dag 13 – En bild på mig själv för två år sen.
Dag 14 – Innehållet i min väska.
Dag 15 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 16 - Min galnaste kompis.
Dag 17 - Min önskelista.
Dag 18 - Min bästa födelsedag.
Dag 19 - Det här gör mig ledsen.
Dag 20 - Mina favorit skor.

Börjar imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback