Ont i nacken och allt möjligt :( <3

HEEJ! :P
Idag har jag haft ont i nacken hela dagen, för att jag sov med 3 kuddar för första och sista gången :(!!
Det börjar gå över lite, men det gör förtfarande väldigt ont! + att jag testat med typ allt, tiger-balsam, värmekudde och verktablett! Det enda jag inte gjort är att vila.. Ska göra det när jag är klar med alla läxor :)

Jag har prov imorgon också :( Matte!! Och sedan engelska-läxa!! :(( DÖÖÖR""
Just nu kollar jag på byggfällan, de e bra!! :D

Och imorgon ska jag inte till pappa längre, för han e sjuk och alla andra också :( Förkylda! Men jag ska nog till han på lördag om han e frisk.. för då ska han ändå hit. Till båtmässan :P

Ses! BYE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback