bio x2 :D

YEs, men först ska jag berätta från i förrgår! Jag var då med Filippa (syster) och vi gick på bio :) Det var Megamind 3D vi såg på :))! Och efter att vi vart där så åkte vi till Mcdonald´s och vi tog med maten hem. När vi ätit så spelade vi monopol med william också :) Jag vann denna gången :D!


Och sedan såg jag och Filippa på film tills klockan var tre eller jag såg till tre och hon till två :P
Sen när vi vaknade var jag med William och Filippa hos en kompis så vi spelade spel och gjorde inte så mycket mer förrens sent på kvällen eller aa inte men vid 6-tiden.

Då hyrde vi film :D Vi hyrde Pirates of the Caribbean 2+3. Vi såg på dem tills klockan var halv två typ.
Och idag ska vi på bio igen! Denna gången blir det Marmaduke :))!

Så nu måste jag äta frukost och sedan åka buss till bion :)
BYE! :D

Dessa målade jag härom dagen :P

JAg idag :P
BYE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback