Hemma i helgen

Det blir att vara hemma i helgen istället för att åka till pappa som jag tänkte först. Eftersom mitt lilla syskon inte kommit så blir det lite stressigt! Så nu är jag hemma och ska strax äta hamburgare och sedan köpa stövlar med mamma :)

I skolan så gick jag o Leila hem till henne och gjorde kyckling + bandspagetti som vi hämtat frå nmig :love: I skolan blev det flygande jakob :( BLÄÄ! 

Det blev skitgott :D! 
OBS. Jag och Leila jobbade ingenting på SOn, jag spelade spel och hon sov, hehe x)

Jag vill bara säga också att jag har fått en KUSIN!! :D


Nästa nyfödd :) :love: Och så söööööt! :love:

Bilden på stövlarna kommer sen :D
Heii då!

Kommentarer
Postat av: sanna♥

söt :)

2011-03-21 @ 18:57:11
URL: http://ananaskiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback