Åkt lite bil

I morse när jag vakna så gjoirde jag mig iordning som vanligt.. Åt frukost en snabbis för vi skulle iväg och kolla på bil någon stans :P Och det det tog ett tag för de skulle prova och typ ha reda på massa fakta om en bil. Så jag satt i bilen med Sam och bäbisen :) Och väntadre typ.. ;)

När de var klara så åkte vi till en annan bilsak c kolla på en annan bil xD 
Efter det åkte vi till Mcdonalds :thumbup: 

Sen raka vägen hem ;) 
Idag är det extra fint väder också! Sol och allt, men jag får sitta o plugga istället.

Vilka var på Liseberg igår? :o Det var typ värsta kalla-balliken, över 18000 pers. var där! Och Liseberg fick stänga redan klockan åtta (egentligen stängde det tolv) !! 

Asså hur orkar man åka dit ? xD Bara stå i flera timmar.. Typ hela Liseberg var fullt med folk. Man såg ju inte direkt artisten ? hAHA :p

jaja, bye! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback