Dagens köp!

...  Efter skolan idag gick jag hem som vanligt. 

Åt pannkakor, och sånt. Efter det klippte jag gräset (y) *nöjd* ;)
Och när jag var "nästan" klar med det gick jag o Leila till biblioteket för att låna några engelska böcker som vi ska läsa i sommar, för att öva oss ;) 

Och vi passade även på att gå till Willys! Där köpte jag bl.a lite saker tills imon, då vi har friidrottsdag :D 

JAG VILL BARA SÄGA ATT IDAG KOM MIN CHOKLAD-FONTÄN FRAM! :D
MAMMA SKA HÄMTA DEN PÅ WILLYS SEDAN!!

Dessa saker köpte jag idag:
* Muffins *mums!*
* Hello Kitty - dricka tills imon (y)
* Typ ett halvt kilo godis ;) Som jag ska ha på lägret xD
* En deo

Det var det ! :)
Ses!


Kommentarer
Postat av: elina

tkr nt alls om nya designen om jag ska vara ärlig.. tkr den är barnslig o jobbig.. as jobbigt att bilderna där bak ändras.. förvirrande! btw hur gammal är du egentligen? Ser typ liten ut:) men tkr om dina inlägg^^ bye

2011-05-31 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback