Trevlig dag! :love:

Årets roligaste dag :)

Har vart på Liseberg hela dagen typ ;) Det var väldigt skojsigt ^^
Har åkt Atmos Fear 2ggr idag och den var inte alla släskig :o :P

Iaf jag köpte lite saker där förstås :love: Nämligen.. Naglar, klocka, T-shirt och annat!
Lägger inte upp bild för det orkar jag inte =P Ni kanske får bild imon! :)

Jag var där med John, Filippa och William! Jag och Filippa spelade in en skiva :D Skitskoj! Och den blev väldigt bra :) Fast man måste sjunga väldigt högt annars hörs det typ inte så bra.

Nu ska jag sova snart, såå bye!!
(Vill bara berätta att jag fått rekord idag, har över 100 läsare.. Brukar ha 10 xd Och det högsta förut var 53 ;) haha..) :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback