Gymnastiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Träningen är över och jag är helt slut! Om ca 2 veckor har vi uppvisning och jag måste träna skitmycket på massa saker DDDDDD: waaaaaa!

Ska strax lägga mig, skola imon blää'
Förresten vill jag tipsa om några bra Appar jag har, och dessa appar finns i market vad jag vet. Om ni har en annan mobilgrejs så kanske appen inet finns men ni kan ju i alla fall checka in dessa!

Arm, Arm and Butt, Butt Workout!
Dessa är jättebra om man vill bli vig och träna upp sig lite, gratis att ladda ner och jag kan lova er att man är helt slut när man gjort alla övningarna.


Antivirus

Varje gång du startar telefonen eller laddar ner en ny app så går denna automatiskt igenom din telefon och varnar om det är någon app, sms, eller annat som ger skada, väldigt bra!!

H&M appen.
Du får erbjudanden direkt i telefonen, nyheter och annat! Man kan kolla hur mycket pengar man har på sitt presentkort och lägga till favoritkläder osv osv.


Mcdonalds-appen.
Ungefär som H&M appen, den ger erbjudanden, rabatter, nyheter och massa annat! Och det är 5 rabatt-grejser du kan använda hela tiden, asgrym!!


Viber.
Skicka gratis sms, ringa gratis till alla som har den här appen. Man skriver in sitt telefon-nummer och appen går igenom dina kontakter och du kan sen se vilka av dina ontakter som har den här appen. 


Allt för idag :) 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback