Hemma igen :)

Idag vaknade jag halv tio. Drog mig en stund och sen gick jag upp och åt frukost. Det blev oboý och macka som alla andra dagar :P iaf när jag ätit kollade jag o pappa på tågtider, det fanns inga så jag fick ta buss. Och bussen gik 12.05 och klockan var då 11.25.

Så jag skyndade mig att packa ihop de sista sakerna och sa hej då och vi åkte till tranemo bussstation. Jag gick på och så kunde man inte betala kontant :/ Så det blev krångligt, men jag hade som tur var med mig mitt baknkort så mamma fick överföra pengar istället ;)

Det tog ungefär 2.15 timmar hem. Jag åkte från göteborg till partille och där gick jag och mötte mamma och sedan så skulle hon jobba och då gick jag till allum <3. Där hittade jag en blus, armband m.m och bild kommer sedan för nu laddar kameran ;) När jag kom hem så fixade jag den gamla datorn och förde över alla foton till USB-minne och snart är den full :o på hela 16GB!! :P Har många foton, HAHA :P

Nu ska jag sitta här en kort stund till för jag är hungrig och ont i huvudet :( Så jag kommer senare eller imorgon <3 Rösta gärna i mitt tidigare inlägg! Vill gärna ha svar på frågan <3

BYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback