Inte bloggat på länge..

HEJ!

Förlåt om jag inte bloggat på länge men det har vart så mycket med skolan o läxor o allt :(

Jag har inte gjort så mycket under tiden ni fick vänta på ett inlägg.. Det har mest vart som vanligt, typ. Men idag så var det ju julavslutning :) Så idag började jag 10.20 (y) skönt! Sedan gick vi i skolan till 14.00. Vi slutade lite tidigare idag för det var avslutning senare på kvällen. Så direkt efter så gick jag med Linnéa till allum, jag köpte julklappar och hon bytte en tröja :) Så nu är nästan alla julklappar färdiga! Och efter det så gick vi hem (det var askallt!! :S)

Jag sminkade mig snabbt för klockan var nästan fyra och då var jag tvungen att gå. Så jag sprang till Linnéa och vi småsprang till skolan. Först var det sång o sånt i bamba och då sjöng tre i min klass ellenr, ellenc och klara. De var jättebra sjungit men det var så dålig stämning så det blev inte så bra :s

Efter det så gick vi till klassrummet och fikade <3 och sen körde vi någon sånglek, HAHA fail! jag sjöng inte :S hade aldrig hört låten ens xP. Sedan när det var över så slutade vi typ. Och det var bra (y)

Och jag gick hem, åkte med mamma o Filippa till allum och kollade lite, de skulle byta något.. När jag kom hem så åt jag mina kakor jag köpt :D och en megastor kokosboll, fast den var inte så god :/ <3.

Jag såg också på "Ung och bortskämd" idag och det var den bästa vinnaren :D, LÄTT! .. Det var väl allt för idag :) Och föresten jag blev klar med min stickade mössa igår, gjorde lite hemma eftersom den var inte riktigt klar och det var sista lektionen :/.

Just nu lyssnar jag på "Julen är här - Amy Diamond" Tycker den är så fin, och hon sjunger så bra (y) :D
BYE! (lite bilder)

//isabella

Kommentarer
Postat av: eveliina

man ser inte bilderna

2010-12-21 @ 22:33:26
URL: http://lillafrokenzetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback