Söndag 26/12

Jag vaknade idag av att sam kom in till mig och väckte mig!! Jag skulle väldigt fort upp tydligen så jag fick skynda att göra mig iordning oc äta frukost, för sedan så skulle Sam åka fyrhjuling..

Det var nice!! :D Sam åkte först lite själv och sedan åkte jag med honom en kortis.. Den går fort (50km/tim) så det var kul :P

Efter ett tag när vi frös ihjäl typ.. så gick vi in och då så skulle pappa iväg för att ha tipsklubb med sina kompisar så jag, camilla o Sam åkte till martina. Där var vi ett tag :) Sen skulle vi hem igen för att äta. Det blev köttbullar o makaroner <3

När det klart så skulle vi bort till martina igen för att kolla på gamla filmer. från typ 67-talet :P. Det vr coolt för det såg så jättegammalt ut från nu.. :) Så kollade vi på två filmer och sedan gick något sönder :S så vi gjorde nått annat istället.

Där var vi en stund och sedan skulle camilla hämta pappa så jag och sam stannade kvar. Och vi åkte hem en kvart efter ungefär.. och då gav jag Sanja och Martina julklapparna, hoppas ni blev glada :)

När jag kom hem så duschade jag och nu sitter jag här. Ska kolla runt lite och sedan ska jag nog kolla på tv ;)

BYE!
(bildbomben kommer i detta inlägg senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback