Hemma :)

Japp jag slutade halv fyra idag så jag km hem för ett tag sedan! Så nu spelar jag och bloggar :P. När vi hade vår sista lektion (studieverkstad) så skulle jag o leila jobba med våra fuckuppstser..

Då satt vi i grupprum och filippa var också med :) Men filippa o leila kollade på typ nån blogg och lyssna på musik!! (jobbigt :S) Så då var jag tvungen att flytta! (skam på dem).. eftersom man får ju ont i huvudet annars :@ men ajja..

Åt nyss och det blev lax o potatismos.. jag åt bara potatismos x)

Skulle egentligen till rusta idag och köpa garn till min stickning för det var slut i skolan!! (suck!) Men så blev det inte för vi slutade så sent, och nu är det kolmörkt! :O

Och så skulle jag ut och fota lite :) men det gick inte heller då :/ Men kanske gör det ändå för man har ju blixt! då kanske det funkar X) ;P haha! Bloggar mer ikväll! :D

Bye :D


Höst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback