Inget!

Ja, nu sitter jag här och gör inget! inget, mer än att vara vid fb, gsm och bloggen.. Vad ska man ens göra?? Jaja, jag kom nyss hem! vid fyra! men då fick jag världens panik!! för mamma hade nämligen sovit i mitt rum :@ och ändrat allting. Just det HATAR jag! när allt ändras och man inte får reda på det förrens man är hemma!!!!

Så då blev de skitarga :@ men och??? Stör mig på dom! Sen var jag tvungen att följa med och handla bara för det!! ;O så då blev jag ännu mer ARG!! Så istället sat jag kvar i bilen tills de gått in.. och då gick jag ut eller sprang hem :)

Mohahaha! där fick de :@ Så när jag kom hem så skicka jag sms att de kunde låsa bilen! haha x( Så låste jag dörren till mitt rum och satte mig här! GOOD! ;D Bye.. Kanske lägger upp bilder snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback