tåget :)

Just nu sitter jag på tåget :/ tråk! Sitter här och gör ingenting! Men jaja..

Igår glömde jag skriva att jag var på konfirmationsträff den första :) det hände inte så mycket mer än att alla skulle prata och så :) Idag så började jag 8.15 med matte :( det hände inget typ.. Men aa! Jag var i skolan tills jag slutade 15.05!

Sen kom jag hem och kollade då på tv en stund, sedan packade jag :) Och nu sitter jag på tåget :P och istället för att åka från göteborg idag så tog jag tåget från partille och bytte i göteborg. För filippa har kalas!

Sen idag hade jag engelska-prov och jag tror jag får 52/62 för det var något jag inte tränat på. Sen i veckan så fick jag någon konstig inflamation i läppen tror jag :S det gör svinont och jag kan inte äta några stora och hårda saker typ :( Det var allt :)

Bye bye!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback