Min lärare är SJUK! :O

Hon är SJUK, lovar! :O

Jag:
Jag kan inte vara med på vårmarknaden för jag ska till pappa och jag har prov på måndagen.

Lärare:
OJ! Men kan du inte vara med då? :o

Jag:
Nej, jag ska ju till pappa!

Lärare:
Men du får ju säga till om du behöver hjälp, nu när det är så svårt! Du kan väl inte jobba hela helgen?!

Jag:
Va? Jag kan ju, det är ju bara det att jag inte övade sist??? :O 

Lärare:
Du får ju hjälp av mig, du måste komma till mig om du behöver hjälp! ":O"

Jag:
Okej?? ..... 

Lärare:
Jag skriver att du ev. inte kan komma för att du ska till din pappa. Vart bor han? I skee..?

Jag:
va? ne? De behöver väl inte veta vart han bor? :o

Lärare:

Jag skriver att du inet är i stan och att du ska till din pappa!

Jag:
-.-' ?

"Läraren går till grupprummen och snackar om att jag inet kan komma" ... "skratt HAHAH , HIHIHI"

Jag:
HAHAHA, sjuk? :P

Läraren:
Vi får klara oss utan de och de..

"Läraren pratar om Random-saker t.ex. stolar, solen och föräldrarhem, amerika, skörden förr i tiden och annat!"
Sammtidigt pillar hon i håret..

VI HAR SVENSKA :D om någon ville veta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback