Några bloggar jag följer! :)

Nu ska jag ger er några tips på bloggar som jag följer! :) 
Jag följer egentligen runt 40/50st men jag tar inte alla!! haha ;)


Blogg 1
Bloggen är bra! Hon skriver om intressanta saker om vardagen och annat! Den tycker jag att ni ska kolla in! :)
Hon har också laddat upp några videoklipp där hon sjunger, väldigt duktig sångare! :D

Blogg 2
Denna blogg tror jag att alla läst eller iaf kollat på! Hon är 14år och mamma, jag följer bloggen för att den är intressant och för att hon är en bra mamma. Vad jag tycker :D

Blogg 3
Sveriges största blogg! Det är intressant att få veta hur andr aser på livet och få veta vad hon sysslar med ;) Följ den! Tro mig, ibland skriver hon väldigt roliga saker ;D


Det var allt! Tryck på de och se om du kanske kom med? :D
Tyckte ni att detta var bra? Skriv en kommentar så fortsätter jag med detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback