Ska kolla tv och lite plugg!

Efter skolan idag så gick jag med Leila till Frisören. Jag hade tid klockan tio över tre, och vi slutade fem över två idag så jag hade en stund på mig. 

Jag gick dit och klippte lugg, det var billigt där, endast 50kr. 

Efter det gick vi till biblioteket för jag var tvungen att lämna en bok som någon sa att jag lånat, fast jag inet hade gjort det ? :P Iaf efter det gick vi till Allum där Leila köpte en platt-tång! :D För hon ska nämligen klippa lugg idag (kanske) :D Jippi!! :love:

När vi hade vart där gick jag hem och åt en snabbis, det blev kyckling, potatis-kroketter med cyrry-sås! :) Sen åkte jag iväg till konfan. Nu kom jag hem och ska kolla tv och plugga lite till. För imon är det ju SO-prov som sagt.

Jaja, imon får ni en bild på frisyren ;)
Heii då! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback