Allmänt test 1

Allmänt test 1

Hur bor du: Hus, radhus.
Brukar du komma i tid: nepp
Hur lång är du: 1.50ca
Kan du laga mat: japp
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: tunika, jeans
Har du någon fobi: spenat, rödbetor osv!
Hade du en bra kväll igår: japp
Vilket är ditt senaste inköp: glass? XD
Din favoritdryck på morgonen: mjölk/oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma, månadspeng ;)
Har du sovit i din egen säng inatt: jao
Vad hade du sönder senast: orka komma ihåg?
Vem snackade du med senast: pappa
Varm favoritdricka: oboy, te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten, mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: kom ej ihåg
Saknar du någon just nu: japp
Vad ska man göra för att få dig irriterad: bråka, tjaffsa, säga imot!
Någon jag stör mig på: många.
Intressen: gymnatik, dator, fota.
senaste person du kramade: Sam!

Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: oboy
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: njaa.
Har rakat dina ben någon gång: o ja!
Är du sugen på något nu: mm
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: NONE!
Använder du hudkräm: japp
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: biland ja :)
Röstade du i det senaste valet: nej, men nästa :)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: just nu ja!
Vilken låt lyssnade du senast på: någon på sanjas blogg
Har någon annan sovit i din säng inatt: nepp
Vad tycker du är äckligt: Spenat, blodpudding, ärtsoppa, sojadryck, proviva, kaffe, gräddglass, lök, mm!
Har du pengar på mobilen: ja, men min operatör är konstig så jag kan inet göra någonting, inet ringa, smsa, internet eller något :( Men jag har ändå 65kr kvAR DD':


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback