Mode-testet

Mode-testet:

Beskriv din stil med 3 ord. Egen, färgglad, tuff ;)

Vad innebär mode för dig? ingen aning.. Typ vad man gillar för kläder ;)

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? H&M, Lindex, Kappahl, Cubus!

Shoppar du second hand? japp :)

Vilken är din favoritdesigner? Kan ingen?

Vad är din favorit i höst? stickade klänningar :) och stora koftor!

Hur mycket shoppar du för i månaden? max 200kr typ.. Fast jag shoppar kanske en gång var tredje månad och då är det för 200-400kr ungefär :)

Dyraste plagget respektive billigaste? dyraste är ett par skor jag köpte för något år sedan (600kr)! Det har hänt en gång, annars brukar jag köpa för 200ungefär :) billigaste är väl en jacka för 20kr på second hand :)

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Japps!

Brukar du tröstshoppa? Nej, men har hänt!

Högklackat eller lågklackat? LÅg!

Vilken är din drömväska? har ingen

Vilket blir ditt nästa köp? en stickad klänning tror jag

Vilka är dina stilikoner? ??

Favoritplagg just nu? En klänning jag fått från en klasskompis, vid namn ellen :)

Favoritaccessoarer? Örhänge!

/isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback