10 sanningar om mig själv!

  1. Jag har 6 syskon, 5 e pojkar.
  2. När jag va 5år ramlade jag ner från ett berg.
  3. Min största dröm har alltid vart att bli känd, men nu vill jag bli doktor eller snickare xd
  4. Jag kan inte passa tider, vad jag än säger så kommer jag alltid för tidigt eller för sent!
  5. Jag älskar fiskbullar i dillsås med mosad potatis!
  6. Jag har dålig syn.
  7. Jag är nästa aldrig sjuk, har inte vart det på aslänge.
  8. Mitt favpritämne i skolan är NO, idrott och slöjd.
  9. Jag är rädd för alkohol, ser jag alkohol blir jag nervös xd
  10. Jag fick reda på att jag hade en bror för 1år o 11 månader sedan.

Vill ni att jag ska fortsätta med 10 sanningar? :)
Kommentera!

/isabella

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: va roligt att du är med och tävlar om dagens blogg! hör av mig när vinnaren är utsedd :)



tack för din fina kommentar <3

2011-12-09 @ 16:16:49
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback