Lång dag!

Oj, har inte uppdaterat på en hel dag:o Och det vet jag vad det beror på..

Idag började vi nämligen klockan åtta, extremt tidigt. Därför hinner jag inte blogga on the morning, sen när vi kom till skolan. Hade vi tunering i vollyboll direkt, mitt lag vann de första matcherna och sedan fick några killar i mitt lag värsta vinnarskallen och spydde massa kommentarer över oss, eller i alla fall mig;) så no way att jag fortsätter kämpa då..

Hela förmiddan hade vi matcher sedan äta snabbt och sedan luciaträning.. Gick väl bra men måste öva på en del låtar o så. Efter skolan hem o äta och sedan iväg med
familjen till Liseberg, nu är det jul på lisse och det är hur fint som helst! De har gjort värsta fina sakerna. Nu kan man köpa donuts, kola, brända mandlar mm. Hur mycket som helst!

Man kan också åka skidor där som flumeride va, åka med ren-släde, kolla in nordens ark o massa mer! Rekomunderar verkligen jul på liseberg! :D


Kolla va fint...!



/isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback