Tiden man saknar<3

Tider jag saknar är många, gamla vänner, när man va mindre, när man gick på dagis.. Finns också saker man inte saknar, tiden i skolan, falska vänner, när man inte fick bestämma själv.. Men nu ska ni få veta vad jag saknar just nu, spännande va? yes :)

Förr-förra sommaren, jag och Emilia!


Vinter förra året, bio med Sanna och Hanna!


När jag gick i fyran/femman hemma hos moster Kajsa!


När jag va ishockeyproffs..


Nellies bloggträff!


Påsklovet med Kajsa, Karin, Ebba o Emelie mm.


När jag träffade min bror första gången!


Tänk nu på
vad ni saknar från förr, på allt ni har och vad ni ska göra resten av året för att du ska minnas och sakna den här vintern som den bästa.
/Isabella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback