Rekord :)

HEJ HEJ! Det var längesen :)
Jag fick riktigt många läsare igår!! Ett nytt rekord!! :D Tack alla som läste :love:

Igår såg jag filmen "Allas hjälte" med William och den var jättebra! :D
Idag har jag gjort massor :P .. Var med Filippa (syster) på allum vi tolv och vi skulle köpa de där dresserna jag visade igår :love: Men de fanns inte där :S Så vi ska beställa på internet när de kommer min storlek ^^

Efter det ungefär vid klockan 15.00 Så åkte vi buss till Mcdonald's !! :love: Vi köpte chicken nuggets och massa :love: !! hehe ;) Efter det åkte vi tillbaka och gick till willy's där jag köpte en tidning! (julia) och fika :love:

Efter en stund var vi på allum igen och kollade ;) Sen åkte vi hem (y) Filippa skulle nämligen till träningen och jag följde med , william också :) där var vi tills 18.45 och då åkte vi hem. Sen har jag och Filippa kollat på tv osv.

Just nu: Kollar på Wallander: Kuriren, men det är nyheter imellan ;)
BYE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback