Massa grymma låtar! <3

Vill tipsa om några låtar som jag tycker är bra! 

Arne Qvick - Rosen
Caroline Af Ugglas - Senior & Junior
Nanne Grönvall - Håll om mig
Gyllene Tider - Flickorna på TV2
Mats Lillienberg - Göteborgslåten (mix megapol)
Mix megapol - Fredagslåten
Caroline Af Ugglas - Tror på dig
Caroline Af Ugglas - Vi blundar
Björn Afzelius - Tusen bitar
Gyllene Tider - När vi två blir en
Gyllene Tider - Jag går och fiskar
Gyllene Tider - Jag vill känna din kropp imot min
Magnus Uggla - Ska vi gå hem till dig
Gyllene Tider - Ska vi älska
Caroline Af Ugglas - Snälla, snälla


Min egna video av låten "Snälla, snälla" -07



Bye! ♥

Kommentarer
Postat av: - linnea thi elg '

vilken unik musiksmak du har för din ålder :)



Nu ligger vad jag bestämde mig för att ha på mig på dopet uppe på min blogg! linneathielg.myshowroom.se - det blev det som de flesta röstade på faktiskt. Puss och tack för att du kommenterade! :)

Kärlek / Linnea Thi Elg

2011-07-16 @ 12:00:09
URL: http://linneathielg.myshowroom.se
Postat av: Malin

fin blogg :)

2011-07-18 @ 12:46:09
URL: http://belindastraaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback