:D Midsommarbilder!

Kom nyss hem från morfar! Det har vart riktigt skoj! Och vi hade tur med vädret :D

När vi kom dit imorse regnade det några få droppar och blåste, senare ungefär ett-tre höll det på att blåsa men det var bättre än på morgonen + att det var SOOOL! :)
Och så slutade det att blåsa och det blev helt plötslig varmt xD

Jag kom hem ungefär vid 6 och vi ska snart äta. Vi orkade inte laga mat idag så mamma kommer hem med något gott hoppas jag :) 

Här får ni lite bilder av dagen än så länge ;)

Mattias, Filippa och Jamie :)


Jamie :)


Mattias, Jamie, Mamma, John och Sebastian :D


Jag ÄLSKAR potatis!! :love:


Jag och Filippa hos morfar :love:


John och mamma :)


Heej då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback