Friidrottsdag + läger!

Japps, idag har det vart friidrottsdag med skolan från 8.15-12.00 ! 
Det är väldigt bra att ha på morgonen innan solen hinner gå upp. För annars blir det väldigt varmt ;)

Det var isf riktigt skoj. Men höjdhopp är inte det bästa hahah.. 
Jag slog också mitt gamla rekord! JIPPI! :D 
På 60m så sprang jag på 9.2 s!! :D

Sedan skulle då jag egentligen åka hem.. Mamma skulle hämta mig, Filippa och Leila. 
Men så kunde hon inte för att vi hade ingen bil :I
Så då fick jag gå hem i hela 50 min!! :S

Och när jag var hemma hade vi ingen nyckel.. Så vi fick gå till Williams skola för att hämta den O.O!



För en stund sedan åt jag. Gick ut i solen efteråt och läste en bok (y)
En väldigt bra bok på engelska :)

nu sitter jag här och skriver :P För att jag kan inte skriva när jag är på lägret :( 
(Fast jag kanske kan mobil-blogga ifall jag har sändning där :D)
Man får in ha med sig mobil eller dator!!!!
Men jag ska ha mobil med mig ändå^^ haha.

Lägret börjar klockan 18.00.. Eller vi ska åka buss då från vallhamra ishall O.o !
I typ 2 timmar.. Men det jag inet kan få ihop är att dit vi ska ligger i dalarna, och det tar ju mer än två timmar dit?! xP

Jag har som tur är, packat allt redan! Igår gjorde jag det. Och det tog 2.5 timmar!! -.-
Men jag har det mesta med mig isf :D

Nu ska jag ut i solen igen för att fortsätta att läsa :)
Så vi ses snart? 

Bye! :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback