HEj bloggen!

Förlåt för att jag inte har bloggat. JAg har verkligen inte orkat eller haft tid över till det :/

Men jag ska föröska uppdatera mer under veckan som kommer :) 
Men nu ska jag berätta kort om vad som hänt under veckan!

Fredag den 10 juni:
Jag fick ett syskon tidigt på morgonen (Sebastian). Nämligen klockan 6 :D Efter det var det skolavslutning! Jag fick samma betyg som innan, och senare på kvällen så firade släkten från mamma och john´s sida mig. Alltså för att jag skulle konfirmeras! :)
Men mamma var fortfarande på sjukhuset. Men allt gick bra ändå!

Lördag den 11juni:
Jag åkte till kyrkan ungefär klockan tio. För repetion! 
Jag konfirmerades klockan ett den dagen :)
Efter det åkte jag med pappa hem!

Söndag den 12 juni:
Jag gick upp tidigt för att vi skulle döpa min bror (Alwin) :)
Allt gick bra i kyrkan och efter det åkte vi hem igen. Där hade "kalas" för mig och Alwin. För Alwin döptes ju, och jag konfirmerades dagen innan.

Måndag den 13 juni:
Hände inget speciellt mer än att jag åkte hem till mamma :)

Tisdag den 14 juni:
Jag sydde en helt egen, designad OnePiece! :D 

Onsdag den 15 juni:
Vi åkte till Ullared! Där köpte jag:
*En kort kofta
*Tjocktröja
*Shorts!
*Bikini-topp
*Linne
*skärp
*Strumpbyxor
Det var allt! :D

Torsdag den 16 juni:
Jag var på Liseberg med Sanja (faster) och Martina!
Blev sjuk när jag kom hem :( !!

Fredag den 17 juni:
Jag var sjuk hela dagen! På grund av att jag åt två brända hamburgare på BUrger King när jag var på Liseberg! :( Det var inte speciellt kul >.< Så nästa gång blir det korv o mos eller något !!

Lördag (idag) 18 juni:
HAr inte gjort så mycket , mest ändrat design o sånt :)
Om ni kikar in där man kommenterar får ni se vad jag ändrat! :D
Helt nytt :love:

Bye! 

Tyvärr blir det en bildlöst inlägg eftersom att jag inet fört över några foton :/ :)
Fortfarande lite 




Kommentarer
Postat av: isabella

HALLOJ! ;D

2011-06-19 @ 15:49:01
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback