Dag 8

Min barndom.. :)

Den har vart blandad men för det mesta tror jag att den vart okej? :)
Tiden då jag gick på dagis var allt bra, det var  roliga kompisar och sånt! Så där hade jag alltid kul :D
Jag kom ihåg att jag frågade varje dag, hur lång tid det var kvar tills jag började skolan? ..
Men sedan när jag gått ett tag i skolan märkte jag att det inet var så kul..

Skolan var inte det roligaste om man söger så. Men jag hade några vänner som jag alltid kunde vara med som tur var! :)) :love:
Min barndom har inet vart den bästa, som många andra skulle jag tro? För alla är ju inte precis som en dans på rosor, direkt! ;) Nä men man kan säga att jag hade det sådär tills jag blev ungefär 11/12 År? Skulle jag gissa :))
Sådär betyder inet att det var dåligt! Men det var inet absolut det bästa heller.

Man kan säga att jag gått igenom mycket. Nu menar jag inet skolan utan allt annat också.

Nu har jag några vänner iaf som jag kan lita på till 100%! Och ni vet vilka ni är. Det är så fantastiskt! :love:
Det var nog allt? Ha det bra!! :D :love:

Här får ni några bilder från tiden man var liten :)
Jag och min kompis Malinn, när vi leker affär! :)
Jag, William och Filippa förra sommaren :)
Jag och min lillebror Sam :)
Jag plockar blåbär med Malinn och hennes familj :))
Jag och Malinn, tror jag sminkade henne då? :D Det blev riktigt stiligt iaf!! :love:
Jag och några kompisar ska testa om vi får plats ;)
Hmm? Detta var en lång kö!! :D
från vänster: Moster Kajsa, jag, Malinn, Filippa och Tim.
Jag och mamma, tror det var när mamma gifte sig :)
Jag och Malinn :love:
Jag och Sam :love: Han var nätsan nyfödd, eller kanske ett år? ;) vet ej.. :)

PS. Skriv gärna en fråga till mig, det gör du till vänster! .DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback