Det gick inte att blogga förut :/

Förut var jag på språket och tänkte blogga, för jag hade ändå inget att göra!
Så gå man in på sida och vad får man se?! :o 



Men det fixade sig precis så nu kan jag blogga på igen! ;)

Igår så somnade jag ju på eftermiddagen så när jag skulle lägga mig ungefär vid tio, så kunde jag inte sova! Blir alltid så :/ Jag somnade inet förrens klockan var två ungefär :o Och jag gick upp vid sju!

Och morgonen var hysterisk :D Jag skulle testa mitt nya larm på mobilen (extreme alarm) och för att larmet skulle stängas av måste man gå typ 3pmb eller något sådant? Jag trodde såklart att det var en kort bit, men nej! Jag fick inet stopp på larmet som var högsta volym!! :o Jag stängde av mobilen som tur var. haha ;)

Nu ska jag inte göra så mycket.. Men jag får väl hitta på något snart? :)

Heii då! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback