Hejhej! :love:

Jag börjar berätta om igår.. ;)

Jag gick upp vid sjutiden gjorde iordnign mig och gick til skolan. Där hände inget speciellt förutom att några tjejer sa till vår lärare för att vi inte kune komma på deras kalas ._. Sjukt! 

Så jag jobbade inget på lektionen alls! Blev bara så okoncentrerad efter det :/ Men nästa vecka får jag jobba lite hårdare isf (kanske) ... ;)

Senare på dagen, efter skolan så gick jag och Leila till Allum. Hittade en bikini :D Men köpte ej.. Men kanske ska nån gång x) Iaf... När vi vart där så gick vi hem och jag skulle till pappa. Åkte vid 6 ungefär. Och så kom eveliina di också :D Hon skulle också till sin pappa :)

När jag kom hem var jag med bästa Sam :love:!! Sedan kollade jag på Let's Dance- Och när det var slut så skulle pappa lägga ut bilarna på blocket ._. Och det tog en himlans massa tid! Han blev klar halv ett :3 Så jag var dötrött och ville bara sova... 

När jag till slut kunde sova så somnade jag på en sekund :P Och idag är ingen hemma. Eller iaf inte nu. Sam är med hans mostrar och badar i borås. Pappa och Camilla är och lämnar tillbaka en lånebil. Så idag blir ganska tråkig.. Kommer typ inte kunna göra något :/ :P

OBS! När jag vaknade idag så hade jag värsta värken!! Benen, höfterna, ryggen :3 
Ska byta madrass till min lilla resesäng x) 

Det blev lite långt men jag hinner inte blogga så mycket när jag är här. Så ni får långa istället :)

Heii då!
Har tyvärr ingen bild idag :( :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback