Svar på kommentar!

Chanel om Tävling!:
Heej det här är en fråga till dig från mig. Hihi tycker du om o rida häst? Hur många syskon har du? Du e verkligen Sööt älskar din blogg kollar den varje dag <3 tacksam för svar
IP: 46.59.24.55

Svar: HEJ! Vill först säga att.. Om du är med i tävlingen så får du skicka in frågan i frågelådan också :) 

Jag tycker om att rida och jag gillar hästar men jag älskar inet dem. Jag har velat rida som lten och så men det var för dyrt så det gick inte :/ Sen har vi haft en häst hemma hos pappa, en ponny :) Den red jag några gånger på. Fast jag kunde ju inet så det var inet lika roligt ;) 

Jag har just nu fyra syskon :love: Men om ca en vecka kommer en till :D Och i maj/juni ska jag få ett hos mamma :) LOve!! :D

Tack för att du gllar bloggen :D

Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback