Vart på bio.. :love:

Jag har vart BIO, stack direkt efter skolan :)
Jag och kompis åkte med tåg vid tre och där bytte vi till spårvagn.

När vi tagit spårvagnen var vi typ nära bion. Som vi inet hitta x) Vi har vart där typ 20 ggr och vi hittade ändå inte.. Som vanligt x) Vi har nog vart på bio mest i hela klassen ;) :love:

Iaf idag såg vi "Julkalender-filmen" Haha, vi var de ända som skrattade på hela bion!! ;D HAHAH! xD
Vi hade beställt en "blockbuster-meny" som innehåller två stora läsk + en stor popcorn + en stor snacks. Fat vi tog också en popcornkrydda :) Sen tog jag ett marabou-rör :love:

Sen kom mamma ock hämtade oss vid 6 och vi körde hem kompis. 
Och efter detta så sitter jag här! :) hehe ;)

Bye! :)

Kanske lägger in dagens outfit senare.. Men min kamera är konstig så kan inet ta kort med den :/ Så då får ni från webbkmeran.. Den är dålig men vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback