Blir så trött -.-'

Asså det *** skitprogrammet?!

För er som såg LIVE-sändningen som för all del blev bra, men efter när jag suttit i en timme för att svara på era frågor så skulle jag ju stänga av skiten. Men då går det inte?! :S 

Så jag har försökt stänga av LIVE-grejen i en timme extra!!!!!!! :O
Har inte hunnit göra något som jag skulle bara för det, allvarligt det gick inte att stänga av ;) 
Grattis till er som fick se mig en timme extra utan prat. 

ALLT SLUTADE MED ATT JAG TOG BORT KONTOT PÅ BUMBUSER!!! :@


Det var det jag ville säga! Använd aldrig "bumbuser" om ni inte vill ha LIVE varje gång ni sätter på datorn -.-'
Hej då! :)




Nu ska jag försöka få en lung stund, ses imon! :love:

Kommentarer
Postat av: MADDES

Tråkigt när det krånglar

2011-05-19 @ 15:36:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback