Överraskningen är äntligen här!!

Yes, inte för att jag fick så många kommentarer, men, men.. Jag vill ändå ge mina kära läsare en överraskning för att ni läser min blogg!

Som ni kanske ser i menyn så har jag en länkning till min design-sida - där jag lägger in designer som jag gjort. Nu ikväll har jag suttit och fixat en design inför julen, blev riktigt nöjd faktiskt! Och det är den som Ni kommer kunna använda när jag lagt ut den.

Jag lägger ut designen när jag fått 20 kommentarer på detta inlägget...

Galna släkten.. :D
/Isabella

Kommentarer
Postat av: Sanja

Heej Bella! :) Hur går det utan facebook? :). Vet du någon bra blogg design?kram

2011-11-21 @ 12:38:27
Postat av: Sanja

Kolla på min blogg nu. Var inte den designen fräcker?:D

2011-11-21 @ 12:56:19
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut designen nu? :(

2011-11-22 @ 08:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback