Förlåt för dålig uppdatering!

Men jag har haft skoj i helgen, med Sam :) 
Vi har sett på film (Pippi, saltkråkan, emil, lotta..), nämligen 5-6 stycken och ätit några kilo godis! Det tyckte vi va skoj!

Sen har jag inte gjort så mycket mer.. Men jag har inte haft tid för att blogga i alla fall.. Jo, just det! I Lördags var jag ute o gick med Sam och Alwin. Gick lite mer än 6km, så de sov rätt länge.

Nu ska ni få se hur jag vill ha min lov-vecka. Har höstlov vecka 44 8)

Men får se hur det blir.. lista kan ändra sig rätt snabbt :)
Hej då! /Isabella


Kommentarer
Postat av: FasterSanja! :)

Jaa vad kul vi ska Bella ! <3 Och spela kortspel på kvällarna som bara vi kan :) :D <3 När var det du hade lov :)?

2011-10-16 @ 20:39:26
Postat av: Anonym

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann:

http://hannalovisasol.se/2011/october/videoblogg-och-vinnare.html

..och anmäl dig igen här:

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg-2.html#comment

2011-10-17 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback