åå, ingen bra blogg dag D;

Är så himla less idag... Har ingen kamera :'// Jag började ladda batterierna igår och hoppades att det skulle funka , men nej! Det funkar inte att ha en *** kamera som går på batteri, den håller i MAX 5min @@@@@@@@@ ARG!!

Så nu måste jag spara till en  systemkamera! Och det tar MINST ett halvår att få ihop lixom.. och då har jag tur.. om det tar så kort tid! Och medans denna tiden går så händer det jättemycket.. Jul, halloweeen, partyn, födelsedagar, och ja massa saker! Och jag som älskar att ta bilder på syskonen och allt det där <3

Jag vet inte vad jag ska göra.. jag kan inte låta det vara, det går inte.. :'(
Har ni förslag så skriv!! 

Bloggar inte mer idag skulle jag gissa.. </3
Bye!

LÖST SIG PÅ ETT SÄTT, HADE PENGAR KVAR FRÅN NÄR JAG FYLLDE ÅR SÅ PAPPA HJÄLpER TILL ATT BETALA RESTEN <3 
Kolla in han och min farbrors företag --> www.tranemoitcenter.se :) 
Tack pappi<3

Kommentarer
Postat av: sanna♥

vad bra att din papiii hjälper dig :D

2011-09-26 @ 17:51:21
URL: http://ananaskiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback