Juldesign!

NU när det är december så vill jag gärna lägga ut den här designen så att ni som vill ha den hinner använda den. Ni är usla på att kommentera, men jag lägger ut den ändå. För jag e så snäll!:)


TIPS: Vänta med att lägga in koden för inläggssidan, ag vet inte om den blev helt korrekt! Lägg in alla andra koder och se om det funkar med din gamla kod för inläggssidan.

Här är alla koder ni behöver:

KOD ARKIVSIDA


KOD INLÄGGSIDA
KOD KATEGORISIDA


KOD FRAMSIDA


KOD STILMALL


Behöver ni hjälp med att sätta in bild i headern eller med koderna så är det bara att mejla ([email protected]) eller kommentera! Vill du få det gjort fort är det bästa om du mejlar och kommenterar så kan jag snabbare fixa det! :)
/Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback