Slagit in julklappar!

Nu har jag suttit på golvet i mitt rum och slagit in julklappar så det ryker om det! Det tog närmare bestämt 3tim o 30min att slå in dom som jag köpt, imon ska jag köpa resten och shit vad mycket julklappar det blir:D Men så är det när man är en stor familj!

Ni får bild imon, för idag hinne rjag inte. Ska gör amig iordning och sova, skola imon.. Så kan ni checka in min logg imon igen och se hur månag julklappar jag fixat;)
Go' Natt!

På bilden från vänster: farmor, Andy (min farbror), Min pappa, Min faster (sanja), min farbror bobby, min farbror glenn, min faster Linn.

/isabella


Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!

& hur mår du? :)

2011-12-19 @ 22:29:38
URL: http://bum.blogg.se/
Postat av: Amanda

mysigt med julklappar :)

2011-12-19 @ 23:32:21
URL: http://amandalindblom.se
Postat av: Sanja

Det har jag med nu så jag är alldeles slut!! :D. haha Vilken bild :D.

Snart kommer duuuu Bellla!!!! Längtar!!!!:D

2011-12-20 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback