Snart har jag klarat 14 dagar utan..

... facebook, är inte rekord eller nåt??

Känns som det har gått flera månader sen jag inte hade facebook. Alltså tiden har gått så långsamt man har inte haft något att göra, men nu börjar jag bli van och gör andra roligare saker istället! 

Nu undrar ni säkert varför slutade med facebook från början?? Jo, det var för att jag och min faster slog vad om vem som kunde hålla sig borta från facebook på 14 dagar utan att ens logga in.. Jag kan säga att i början var det svårt, varje gång jag startar datorn klickar jag alltid in på fb först, nu fick man lixom tänka om... Ta bort startsidan, ta bort länkar till fb och överhuvudtaget inet tänka på fb.. haha det låter helt sjukt men så är det xd

Har ni facebook eller inte?:)


trött bild på mig och faster.. <3
/Isabella



Kommentarer
Postat av: Sanja

Bella du har vunnit klara bara en vecka :D. Trodde vi sa en vecka :D. DU får en extra julklapp av mej för det :):D haha

2011-12-02 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback