hellow

hej   hej  eveliina här  jag är ju isabellas kompis som nog alla förstår...  jag går i6an å suger på att blogga  :D Ja vad ska jag  mer  säga om min själv...   ja å i dag har jag varit i stan med min faster och där träffade jag min moster hehe  :D Ja och i dag har de varit alla hjärtans dag  å   såg ett kedje brev eller vad det kallas  som  de står något å så   ska man kopiera de om man är de  å så ja ni fattar säkert  eller inte men ändå . Ja du isabella nej   nästa år ska du fan få dina  godis hallon av mig :D <33 du ska inte behöva köpa de  själv :D  <333 ja ni vet  den här  judit å judin eller vad de heter comhem reklamen eller vad den heter  va fan har de tagit bort reklamen vem va det som kasta så himla dåligt !!


Kommentarer
Postat av: eve

va fan jag radera ju den ?? :S

2011-02-16 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback